Vi gläds mycket åt alla härliga återkopplingar som vi får från våra kunder. Vad kan vara trevligare än att göra någon riktigt glad? Med våra naturliga blomsterlökar och vår målsättning att göra varje kund lycklig med våra blommor, tycks vi vara på rätt spår! Vi lägger givetvis också upp eventuella klagomål här, och fler bilder kommer att dyka upp med tiden!

Kommentarer

2015-09-16 Kära Robert, tack för att du förklarade de "extra" e-postmeddelandena. De gjorde i varje fall att jag kunde vara säker på att lökarna var på väg till mig och jag förutsätter att de kommer att komma fram säkert. Jag förstår att de extra meddelandena skickades (automatiskt) på grund av att du glömt att stänga av dem. Det är uppenbart att ditt svar nedan inte är automatgenererat utan ett personligt meddelande, vilket jag uppskattar. Redan i samband med beställningen hade vi lite extra korrespondens (på grund av fel i ordern från min sida) och jag noterade även då det mycket uppmärksamma och personliga bemötandet. Tack för det. Med vänliga hälsningar, Mieke

2015-09-15 Hej Robert, jag fick de 221 Katie Melua-lökarna idag, jag är väldigt nöjd. Vi planterar dem de närmaste dagarna och till våren ska jag skicka dig ett foto. Tusen tack för ditt meddelande! Ha en bra vecka, hälsningar Pascal (Schweiz)

2015-09-14 Väl mottagna narcisslökar - VERY NICE. Tack så mycket för krokusen jag fick i gåva!! Marie-Thérèse (Frankrike)

2015-09-14 Hej Robert, jag beställde lökar från dig för första gången i år och ett sånt nöje det var! Beställningen via webbplatsen var smidig och snabb, och därefter hölls jag välinformerad via e-post. Nice! När mitt paket kom fram blev jag ännu lyckligare! Förutom för de lökar jag hade beställt fanns det en extra påse med lökar i lådan, tillsammans med en personlig hälsning. Jag har nu gett två påsar i present till min mamma, en påse är till min mormor och de andra påsarna är bara för mig själv att ha kul med – bara för att det känns så fint att göra något bra för miljön. Du frågade mig om jag skulle vilja ge den extra påsen till en vän. Jag skulle vilja det, men ingen av mina vänner kommer att uppskatta en hållbart odlad blomsterlök... Det skulle vara synd om de slänger dem. Går det bra om jag behåller blomsterlökarna själv och istället sprider ordet om Natural Bulbs, samt ger dina blomsterlökar i present på födelsedagar till de som uppskattar hållbarhet? Hälsningar, Rineke 

2015-09-07 Kära Robert, super – vilken bra service. Om du skulle kunna göra något ytterligare? Bli mycket stor och känd. Trädgårdarna i Nederländerna (och därutöver) behöver mer ekologiska lökar (och växter). Du bidrar till detta. Insekterna är tacksamma för att du finns och det är jag också :-). Med vänliga hälsningar, Nathalie

2015-06-01 Hej Robert, allt är nu klart hos mig. Tack för fraktrabatten. Jag är spänd på att få se vad som händer med blomsterlökarna. De är nu planterade här bredvid gräsmattan, synliga för alla som passerar på vägen. Hälsning Sophia.

2015-04-30 Kära Robert, Förra vintern köpte vi lökar från dig igen. De är fantastiska och så vackra. Man upptäcker alltid något nytt när man tittar på dem – i morse såg jag att den gula med tunn röd kant är svart på insidan. Här två tulpanbilder. Hälsningar från Floor

2015-04-26 Merparten av mina beställda lökar har kommit upp bra. Min 13-årige son Gabor har tagit detta foto, använd det om du vill. Med vänliga hälsningar Caroline

2015-04-20 Gea skickade oss en hel serie